Αποστολές
- Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι αποστολές εντός Ελλάδας γίνονται με Γενική Ταχυδρομική και συνήθως παραδίδονται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες. Αν επιθυμείτε άλλη εταιρεία αποστολής, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να βρούμε τον τρόπο. Σε περίπτωση επιλογής άλλης μεταφορικής εταιρείας θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής.
Δεν πραγματοποιούνται αποστολές, διεκπεραιώσεις και παραδόσεις παραγγελιών το Σαββατοκύριακο και τις επίσημες αργίες.
- Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;
Μετά την παράδοση της παραγγελίας σας με την ανωτέρω μεταφορική εταιρεία που εσείς θα επιλέξετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(email) για τον αριθμό αποστολής που έλαβε η παραγγελία σας (tracking number) στην μεταφορική εταιρεία, ώστε να μπορείτε να παρακολουθήσετε που βρίσκεται ανά πάσα στιγμή.
- Τι γίνεται αν λείπω όταν έρθει η courier;
Αν επιλέξατε Γενική Ταχυδρομική, θα υπάρξει νέα προσπάθεια παράδοσης ή επικοινωνία μαζί σας.
Επιστροφές & Αλλαγές
- Δεν μου έκανε το νούμερο. Μπορώ να το αλλάξω;
Ναι, φυσικά! Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σας και μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ: 1) αλλαγής προϊόντος ή μεγέθους , 2) επιστροφής χρημάτων ή 3)έκδοσης πιστωτικού κωδικού για αγορές που μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσα σε 6 μήνες. Προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή, όλα τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση με τις ετικέτες τους και στην αρχική τους συσκευασία.
- Αλλαγή προϊόντος ή μεγέθους: Τα προϊόντα μπορούν να αλλαχθούν με οποιοδήποτε διαθέσιμο διαφορετικό μέγεθος ή προϊόν της ιστοσελίδας.
- Επιστροφή χρημάτων: Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται εντός 8–10 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που τα επιστρεφόμενα προϊόντα παραληφθούν από την εταιρεία και ελεγχθούν, με πίστωση του χρηματικού ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει δηλωθεί ως δώρο δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων και ο παραλήπτης του δώρου θα πρέπει να επιλέξει είτε την αλλαγή προϊόντος/ μεγέθους είτε την έκδοση πιστωτικού σημειώματος. Τυχόν έξοδα διατραπεζικής συναλλαγής επιβαρύνουν κατ’ αποκλειστικότητα εσάς.
- Έκδοση πιστωτικού κωδικού: Υπάρχει δυνατότητα έκδοσης πιστωτικού κωδικού, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός έξι (6) μηνών από την ημερομηνία έκδοσής του. Ο πιστωτικός κωδικός έχει τη μορφή εκπτωτικού κωδικού (discount code), σας αποστέλλεται μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μπορείτε να τον καταχωρήσετε στο αντίστοιχο πεδίο κατά την υποβολή της παραγγελίας σας. Με την καταχώρηση του αφαιρείται από το σύνολο της παραγγελίας το πιστωθέν στον εκπτωτικό κωδικό χρηματικό ποσό.
- Πώς επιστρέφω ένα προϊόν;
Αρκεί να μας στείλετε email και θα σας καθοδηγήσουμε βήμα προς βήμα. Οι επιστροφές των προϊόντων για παραγγελίες που στάλθηκαν εντός Ελλάδας πραγματοποιούνται χωρίς την χρέωσή σας, αποκλειστικά με την μεταφορική εταιρεία Γενική Ταχυδρομική. Κατά την παράδοση του δέματος με τα επιστρεφόμενα προϊόντα στην ανωτέρω μεταφορική εταιρεία θα πρέπει να επιλέξετε «Χρέωση παραλήπτη». Η δυνατότητα δωρεάν επιστροφής περιορίζεται σε μία μόνο επιστροφή ανά παραγγελία. Σε περίπτωση επιλογής άλλης μεταφορικής εταιρείας εκτός της Γενικής Ταχυδρομικής , επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.
- Πόσο γρήγορα επιστρέφονται τα χρήματα;
Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε το προϊόν, η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 8-10 εργάσιμων ημερών, με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή.